KPI

Wskaźniki KPI – czym są i czy są potrzebne?

Każda z osób zajmująca się marketingiem w przedsiębiorstwie doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że każde działanie podjęte w ramach budowania wizerunku firmy, a także wprowadzania na rynek nowy produktów, muszą przynosić wymierne efekty. Tylko wtedy można sprawdzić, czy rzeczywiście…
odszkodowanie-za-dom

Odszkodowanie za dom – bez przeglądu technicznego nie dostaniesz

W Polsce właściciele i zarządcy budynków użytkowych są zobowiązani do wykonywania obowiązkowych okresowych przeglądach technicznych nieruchomości. Czynność tę reguluje Prawo budowlane, a za niespełnienie obowiązku posiadania ważnych dokumentów poświadczających dobry stan techniczny budynku grozi nam kara grzywny. Pamiętajmy, że jeżeli…
importowanie-towarow-z-Chin

Import towarów z Chin — jaki transport wybrać?

Transport towarów z Azji niesie za sobą wiele korzyści. Na przestrzeni minionych lat azjatyckie towary znacząco ewoluowały polepszając swoją jakość i funkcjonalność. Chiny, jako jedna ze światowych potęg gospodarczych, specjalizują się w wytwarzaniu wielu produktów, które podbijają europejskie i światowe…
oprogramowanie-kas-fiskalnych

Jakie zmiany wprowadza Tarcza Antyinflacyjna 2.0?

Tarcza Antyinflacyjna 2.0 to kolejna odpowiedź rządu na rosnące ceny towarów i usług. W założeniu ma ona łagodzić skutki inflacji w Polsce. Jakie zmiany wprowadza? Co oznacza dla konsumentów, a co dla sprzedawców? Tarcza Antyinflacyjna 2.0 – główne założenia i…
niszczenie-dokumentow

Korzyści z profesjonalnego niszczenia dokumentów

Obowiązek utylizacji nieaktualnej dokumentacji zawierającej dane osobowe wynika z przepisów RODO. Jednakże firmy i organizacje powinny bezpiecznie niszczyć nie tylko takie dokumenty. Problem ten może stanowić wyzwanie zarówno dla małych, średnich, jak i dużych podmiotów. Czy warto jest zlecić zniszczenie…
Q-commerce

Q-commerce – nowy trend w handlu elektronicznym

Handel elektroniczny to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Popularność zakupów online rośnie z roku na rok, a firmy prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów. Kolejne promocje i wzorowa obsługa przestają bowiem wystarczać. Coraz większego znaczenia…